7/02/2012

Niall Horan mégsincs oda Demi Lovatóért?

Niall Horan saját bevallása szerint teljesen odavan Demi Lovatóért, viszont a napokban megjelent képek nem ezt bizonyítják.

A híres brit fiúbanda második legfiatalabb tagja mégsincs tisztában érzelmeivel? A napokban egy eddig rejtegetett fotót hoztak nyilvánosságra, amelyen ő látható, amint egy másik lánnyal csókolózik. A lány egy régi ismerőse, Ali Mcginley. A helyszín valószínűleg egy szórakozóhelyen készülhetett idén májusban, amikor Niall mindenhol azt hangoztatta, hogy odavan Demi Lovatóért

Először mindegyikük tagadta, hogy ők lennének a képen, de most a lány meggondolta magát, és nyíltan beszélt a történtekről.
„Igen, ezen Niall és én vagyunk. A helyzet az, hogy eléggé sokat ittam, viszont Niall még józan volt. Megkérdeztem tőle, hogy tényleg szeret-e, és ő ezt válaszolta rá, ami a képen történt. Utána táncoltunk, és többször megcsókolt engem. Szerencsére arról kép nem készült. Már mindketten megbántuk azt az estét. Ami még fokozta ezt az egészet, hogy felvittem hozzánk, vagyis ha jobban gondolok, ő cipelt be a saját lakásomba, annyira rosszul voltam. Segített mindenben, amiben tudott, és még akkor sem tudtam rá úgy tekinteni, mint a barátomra. Emlékszem, anyukája nagyon meg is volt ijedve, hogy hol lehetett a fiú, aki nálunk aludt. Reggel semmire nem emlékezett. Ha jobban belegondolok, nem is baj, mivel nekem nincsen barátom, és jelenleg senki sem tetszik, viszont Niall azon az estén elfelejtette, hogy álmai nője nem én lennék” – nyilatkozta Ali




Niall még nem volt hajlandó nyilatkozni az ügyben, így a lány szavait még senki nem erősítette meg. Az is kérdéses, hogy mit szól az ügyhöz Demi Lovato, akivel már egy ideje randizgatnak a neten keresztül.


 
Itt az a bizonyos csók

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése